Jumaat, 24 Januari 2014

Semak

Hari ini hidupku penuh semak dengan bebanan kerja. Everything must settel down by today.!! arghhhh stress.. Okeh kita relaks dulu, enjoyed baru pulun satu demi satu. Malam nanti baru send, due datekan esok.

...................................................................................

okeh jam pun dah tunjukkan tepat Jam     2 : 13 AM ( 24 JAN 2014 ) 
OMG! kerja aku belum setel ag ni. HUrmmmm... tu la enjoyed sesangat. rasakan penangan tangguh kerja. Tetiba WeChat ada mesej dan ia datang dari dia. Bukan kami dah janji , kalau belum hilang rasa tidak percaya jangan lah berhubung sehingga naik semester. TAPI kenapa kau muncul sekarang? Kau tahu aku tak boleh tengok kau dalam kesusahan. 

Paperwork yang terbengkalai


Okeh dah fokus kembali setelah kau bantu dia, mungkin saat dia susah baru kenal aku dah lupa dikala sedang gembira. Aku redha, yang penting aku ikhlas membantu.


# Terbang Lebih Tinggi

0 comments:

 

Template by Blogger Candy