Sabtu, 25 Januari 2014

H. E . B . A . T ! ! !

Multitasking atau lakukan 2 atau 3 pekara dalam masa yang sama merupakan kemahiran insaniah yang aku cuba bentuk dalam diri ini. Sebagai contoh :Makan dan kentut pada waktu yang sama. Okeh dah melalut. Sedar atau tidak , aku sudah banyak membantu menyelesaikan kerja orang dan pada masa yang sama aku buat kerja aku ( sekali dengan kerja partner aku sapu ) . Bukan aku nak mengungkit, tapi aku sukar nak menolak permintaan orang dan perasaan aku yang mudah simpati dan kesian pada orang tinggi sangat So how to solve this problem? 


Naked pic lak!~ 
..............................................................................................................................................................
Disebabkan aku tolong setelkan masalah dan kerja orang lain, aku dilabelkan hebat. Common la wei!! kembang aku jap. hahhahhaahaha.... Bagi aku selagi aku ikhlas membantu , Inshaa Allah pasti ada ruang dan peluang di saat kita meniti kesukaran. 

# Hari itu kian hampir
# Menanti hari esok


0 comments:

 

Template by Blogger Candy