Jumaat, 10 Januari 2014

Muka surat baharu



Mr Google
Alhamdulillah, akhirnya aku dipertemukan dengan insan yang aku boleh percaya untuk membimbing orang yang aku sayang dan anggap seperti adik. Perpisahan tadi mengajar aku untuk tabah dan cekal meneruskan lembaran baharu kehidupan.Tidak sesekali untuk aku kesal atas keputusan aku. Mungkin ini yang terbaik yang boleh aku lakukan untuk insan yang aku sayang . Kepada pemilik hati insan yang aku sayang, jagai dan bajai dengan penuh kasih sayang. Janganlah dipersiakan kepercayaan dan kasih sayang yang dicurahkan.Biarkan ia terbang lebih tinggi mengapai awan yang diinginkan. Cukuplah sekadar aku memerhatikan dari jauh. Selama ini aku cukup kerap muncul di dalam hidup, mungkin rasa rimas mulai hadir.Mungkin inilah perbezaan atau muka surat baharu yang harus aku tempuhi dalam kehidupan.  Ku akui kelemahan ini, ku insafi kelemahan ini, ku kesali kejahilan ini, terimalah taubat ku ini. Ya Allah  terimalah taubat ku ini, ampunkan dosa aku.
#Terbang lebih tinggi

0 comments:

 

Template by Blogger Candy