Khamis, 9 Januari 2014

Banjir

Aku meramalkan pada sepanjang tahun 2013 dan pernulaan tahun baru 2014 merupakan hari-hari yang penuh dengan kesedihan. Banyak pekara yang membuat aku merenung kembali ke dasar lubuk hati akan keputusan diri. Apabila diri mula sembuh dari luka yang mendalam. Aku kehilangan tempat berkongsi suka dan duka. Aku kembali berdiri setelah aku jatuh, setelah aku menjumpai satu tempat untuk berkongsi. Namun perkongsian itu hanya sementara. Demi mengejar cita-citanya aku dengan berat hati merelakan dia mengejar cita-cita dan minatnya. Hanya sokongan, dorongan dan doa yang mampu aku kirimkan. " Belajarlah untuk melepaskan apa yang kita sayang kerana itu adalah yang terbaik "kata-kata yang lahir dari seorang sahabat. Aku terlupa bahawa masih ada lagi tempat untuk aku berkongsi cerita . Aku yang masih lalai.  Aku cuba menerima keadaan yang ada, semoga hari esok yang amat mencabar bagi aku berjalan lancar. Perancangan hari esok amat padat, semoga dipermudahkan segala urusan.

Picture Mr Google

# Belajar hidup sendiri
# Terbang Lebih Tinggi

0 comments:

 

Template by Blogger Candy