Ahad, 26 Januari 2014

M e n d u n g. . . .

Hari ini seperti biasa aku duduk termanggu menanti tika dan waktunya untuk melunaskan telah aku ungkapkan dahulu. Masa seakan berlari meninggalkan aku, dia dan kamu.  Meskipun aku kelihatan gembira, hakikatnya hati aku bagaikan dihiris dan digilis. Tak perlulah kau seksa aku dengan rasa tidak percaya lagi, dan lepaskan aku untuk terbang bebas dari tangungjawab yang aku cipta ini.  Aku sedih dan sayu jika kau berhenti di pertengahan jalan, teruskanlah seperti mana yang kau janjikan pada aku. Aku akan pegang janji aku pada kau . Sama-sama kita melunaskan janji.Seandainya aku tidak mampu mengotakan janji aku seperti yang kau pohon, atau seandainya aku menghadap Illahi dahulu, halalkan segalanya . Percayalah setiap tindak tanduk aku bersebab demi membantu kau . Semoga selepas ini, kau , aku  dan dia lebih tenang. Teruskan membawa haluan masing-masing tanpa menoleh kembali ke belakang.

# Lakukan terbaik
# Terbang Lebih Tinggi

0 comments:

 

Template by Blogger Candy