Isnin, 27 Januari 2014

J A N G A N . . . .

Sumber : Seperti di atas
                                      


Jangan kau mengalir wahai si air mata, jangan kau bercucuran di pipi. Jangan kau sebakkan hati ini, Sungguh pun aku sedang berduka, aku cuba tabahkan hati ini. Walaupun aku cuba untuk bertahan, apakan daya kau tetap mengalir. Butir-butir kaca berderai ke pipi , setiap titisan mengalir kedukaan, kebimbingan dan kekusutan.

Demi Si dia, kau tetap mengalir wahai air mata. Mengapa ? Terkenangkan apa ?Hanya hati yang duka yang mengetahui. Aku cuba mungkiri pada janji, tapi kenapa Si dia cuba ingatkan kembali. Hati bagaikan berdosa, mengkhianati Si dia yang terlalu baik. Si dia dan dia kuasa dua amat membuat aku bersalah. Maaf atas keputusan yang telah aku lakukkan. Mungkin keputusan lalu hanya berdasarkan jawapan nafsu bukan berlandaskan hati dan minda . Maaf kepada insan yang terluka akan keputusan itu. Biarlah aku dengan penuh ta'kzimnya menarik kembali apa yang telah aku ungkapkan.

#Terbang Lebih Tinggi
# Akhir Graduasi

0 comments:

 

Template by Blogger Candy